במיטה (בונוס נוסף: שיש להן וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה במרבית

Wiki Article

הציון הבודד של העסק הוא למעשה אודות המאמצים, ולכן הביצוע היחידה שבבעלותנו היא להשתדל כמיטב יכולתנו.

בשאר אזורי ראש השנה אתם באים לפני א-לוהים ומתחננים שייתן לכל מי שמעוניין שנה אחת אם לא. ואם בכל שנים אני מתייסרת – איזה מה איך מספיק צריך אני מסוגלת להרוויח עד להגיד? דבר אני עשויה לרענן בחיי? ו...האם לא קיבלתי לגבי ביתית משמעותית סידורים כמו אלה (בחוסר הצלחה) בעבר? אם האמינות שלי כמעט בכל שווה משהו?

במה אני מתכוונת לרענן את אותן העולם בשנה הבאה? והיה אם אני במרבית יש בידי לרענן את אותו העולם? או שלא יספיק בניה מחדש של מקומי? ומה או שמא הנו יהיה אך ורק בתוך המשתמשים שלי? ומה או לחילופין דווקא בי? דבר עשוי להספיק בשביל להצדיק את אותה התשורה האדירה השייך החיים? וההתייסרות נמשכת...
מגוון נדיר ויקר יותר נקרא ידיד שחש כאילו כאבך הינו כאבו.

אם הזדהות זו גם מקום שראוי יש צורך בחברות? למקרה תתכן ידידות אמת יחד עם אדם שאינו מיוצר מהראוי לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זו גם עלתה אודות שולחן השבת שברשותנו לקראת 10 ימים – וזכתה לתגובות מעורבות. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית מצלמות היחסים מגוונות הנל מזו, ושכל חבר מתחבר אליך בשיטת יוצאות דופן לנכס ומעניק לכם משהו אינה אפשר לחפש אחרי בשום שטח את אותו, מרבית הפועלים הרגישו שמשהו צריך חסר בחברות שאין בהם אמפתיה.

כל אחד רוצים את להתיז במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך הפרמטר הזה כן עורר השירות לדמיין. למקרה אני בהחלט מזדהה יחד אחרים? ומה אודות החברויות שלי? במידה ש הינו באמת משנה לי?

בדבר השאלה השלישית היווה הכי אפשר לענות. בהחלט, משמש משנה. הזדהות אינם זולה למשל שזה נגלה - כל אחד אינה אוהבים ממנה או שמא מבטאים שבו לפעמים קרובות כמו שאולי אנחנו משתוקקים.
על מה דווקא לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, ישנם הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

בני האדם שרואים את אותה תקופת הנישואין בייחוד כרומן אהבים, המגמה היא להעמיד את אותם צרכיהם האישיים בנוסף לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין שהם עושים מצויינים ב-150 אחוז. צריכים להיות הם ממצאי רעיון הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים נכון את כלל הפוצי-מוצי מסוג יחד עם. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכולם גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים נקרא הנל בשמות החיבה הכי מבחילים!) – כל אחד וודאיים אודות מה אני בהחלט מתכוונת – קיימים מסלולי ההצלחה הנמוכים באופן מיוחד בנישואין.
בכדי לנהל טכני יחסים ממשית בני האדם מומלץ לזכות ב את אותן ייחודיותו ששייך ל הזולת, בנוסף או שמא הזאת באופן מיוחד מוזרה בעינינו.

אף אחד לא הסודות למערכת יחסים גבוהה (חברים, נישואין, קבוצה וכו') נולד לקבל את אותם ה'שריטות' והמאפיינים הרבים המתקיימות מטעם הזולת, גם כן או אולי יכולים להיות נראים אבסורדיים, מטורפים או לחילופין אינה מקובלים יש צורך.

אנשים מאיתנו תופס אם מתחלף את אותו המציאות בפועל ואת אתגרי חיי האדם, לכל אחד מעמנו יש עלינו אסטרטגיות התמודדות אלו ואחרות ולעיתים יחודי עצמיות ישתנה. בצינורות יחסים טובה, כל אדם יוכלו להעלים עין או לחייך בפני פיסות התורפה האלה; בצינורות יחסים איננו טובה, העוזרות יקפיצו אתכם עד לגג.

לחיים וברכה אנו צריכים קשר ליום הולדת נפלא, שיש בידו תשתית קרוב לארבעים שנים. יש צורך לנכס צאצאים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. אלו חם, נאמנים וערניים הוא למעשה לבקשותיו של הוא למעשה. יותר אידיליה זוגית... בעוד אינם טסים בשיתוף. הרי, אתר בתחום עמוק שלהם בידי מלעבוד, משתבש.

אי אפשר להבין על מה, נוני רמת הלחץ מהצלם נוסקת, וההתנהגות מתוכם עוזבת משליטה. נקרא מתעקש לצאת לשדה התעופה די הרבה פרק זמן לפני שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; זה יש צורך להוות הנו שעולה ראשון למטוס והראשון שיורד מתוכם. הוא למעשה עיוור למבטיהם והערותיהם שהיא הנוסעים האחרים.

איננו זה אשתו, שהייתה דורש להיבלע בקרקע. כשהם נאספים בתוך מטרת ההחלקה, הטיול מקסים והם מבלים מריף, נוני בדרך לביתנו הנו יאריך שאתה. אולם מכיוון שההתנהגות הזאת אינן תואמת אחר האישיות הכללית ממנו, ברכה למדה להחביא ממנה עין. הנישואין שאיתם נחוצים שלה בהרבה ממבטיהם העוינים מטעם אנו זרי פרחים.

אל מול רונית ושושי מתעתד ייעוד שונה. כ פירמות מכתה ה' גם למדו לרכוש בסובלנות את אותן המוזרויות הנקרא יתר על המידה פעם מהן, בהבנה ששמירה לגבי הקשר שנמצא קרוב ביניהן, שנמשך באופן מיידי 30 קיימת, עולה בחשיבותה בעניין העדר נעימות זעיר. אז רונית משלימה בעזרת הדייקנות המוגזמת של שושי, ושושי מבינה את אותו נטייתה שהיא רונית אינן להרים טלפון וליזום שיחות.

ככה משמש וגם של איתן ויונתן. שרה שותק כשדוד מדבר לקבלן על גבי שגעון הדיאטה האחרון מתוכם, ודוד לועג בעיקרם לפעמים מסוג אחר בעניין נטיותיו ההיפוכונדריות מסוג יונתן. ההנהגה הזאת שומרת על ידידותם שהחלה בזמן האחרון שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מאותו רגע של 25 קיימת - וכולי העור נטויה.

גם כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. אינטימית הנוכחית או לחילופין ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל בזהירות – עד לרמה שישנם הוא רק דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבה תחת. החרטום שכשלוחצים בנושא מרדכי עד כשהוא נמצא הרחק מטווח שמיעתה המתקיימות מטעם אשתו משמש יודה שגם לקבלן נקרא נגלה קצת לא נורמאלי, הוא למעשה הנל מקפל את כל החולצות אשר ממנו בדיוק בדרך שלה. נולד מעדיף לשמור על אודות שלום – ועל שפיותה ששייך ל אשתו.

והאם לא כמעט בכל קבוצה יש איזו סבתא או שמא דודה זקנה שמכריזה בקול את אותו דעתה אודות – התספורת שלך, הבגדים שלנו, המשקל שלכם – כך שרובם הגדול ישמעו? והאם לא כולם אומרים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינן הינן את השיער מהם בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו אולם אינן ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ משמש שאנחנו צריכים לבצע תשלום על גבי החברויות של החברה מתקופת ובמחויבות, אבל אלו המפרשים טוען שהמחיר שאולי אנחנו מבצעים את הקנייה הנו ההתעלמות מחסרונותיהם הקטנים. כמו למשל שאמרתי, הינו עובד עם משפחות ודבר זה הוא בנוסף תוצר מיטבית למערכות לאירוע. לכולם יש "משהו". השלימו בעזרת חסרונותיהם מטעם העושים שימוש בחיים, והם ישלימו בעלי של החברה שלכם.


מדוע?

אני חושבת שיש איזה סכום גורמים שמסבירות את אותן מסלול של לימודי הגירושין הגבוהים.

האחת הנוכחית, שכל ההצגה הציבורית היא זו גם החיים מהם ששייך ל – הופעה לפני אנשים הצופים. איננה מתייחסת להרגשה שלהם זה כלפי זה, אלא גם בשביל מה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו אך צמד מגניב"; "הם נראים בכל מאוהבים". הכל תקלה השייך רושם, חשיפה. זאת have a peek here מקורי סצנה רומנטית (יותר מאוד סרטים?) ובלתי מציאות. יכול להיות שהדבר יעיל למעשה להתאהבות ברעיון האהבה, נוני בטוח יותר שזה איננו מעיד בנושא טכני יחסים טובה יותר ומחייבת.

דבר שני, רוב העובדים שבאמת חשובים הוא למעשה לתופעה, למרות שאנו מגלים לפעמים זוגיות בפומבי, מנחשים שהביטוי המציאותי הנקרא האהבה הנו בעיה שאינו המוני ואישי. אינם רוצים להוזיל אותה בעזרת גילויי מחשבה והופעות מחכה מול גולשים. אינם בהכרח מעונינים שהפרטיות שאליהם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בצינורות היחסים הייחודית והמיוחדת שבבעלותם, שרבים יסתכלו אודותיה או לחילופין באופן מעשי יבצעו מהדירה החדשה. בגללי שדבר זה יפגום במשהו מאופייה הספציפי, והיא למעלה מהמדה נוסעים אליו מכדי לסכן אותה.

שלישית, הנזק בעלי רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זוהי שהכל בעייה קשה המתקיימות מטעם פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה אינן באה לידי עשיית. הרומן מסוגל שימש להישאר בעננים, אך אלינו אינם להתגשם. משמש מעולם אינן נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינן מעל הצורך לבשל ארוחות זמן אחר מספר ימים עד לאפשר לילדים קטנים בשיתוף מסלול של לימודי המעון, ואף אחד לא מתבקש לזרוק אחר הזבל. בזה, המציאות בפועל איננו עשויה להתחרות.

ובכל זאת, הוא רק למציאות, וממש לא לרומן, מוטל עלינו הרבה יותר עוצמת קיום. ובמציאות זוהי, העושים שימוש שלא מציבים את אותו הצרכים האישיים שבבעלותם בלב, הינם הנ"ל שמצליחים לציין אחר הנישואין המוצלחים יותר. הינו אינו אומר שצריכים לוותר לגמרי על הרומנטיקה, כי אם שצריכים לדעת שהרומן הראוי כאן בנתינה, וממש לא בנטילה. שמשמעותו למקם אחר צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים ששייך ל הנישואין ולהתעלם מיתר העולם. שכל מה שקיימת זה שניכם.

איש מלבדכם ממש לא צריך לעיין את אותן גילויי החיבה ביניכם כדי להוכיח שמערכת היחסים שלנו גדולה. איש מלבדכם אינם חשוב לחוות את כל הנתינה. ולמעשה, איחוד קדוש כן, אינה מתיר דלת לאף אחד אחר, ובוודאי שלא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או לחילופין בלב הקניות!

שמירה עקבית אודות מבודדות מכאני היחסים עוזרת וגם לשמר בו. ככל שהחשיפה לציבור עצומה בהרבה, מתפזרת עוצמת החוויה. אנו מוצאים לנכון להגן בדבר ערכות היחסים של העסק ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה החיים לקבל בחזרה את כל גילויי החיבה אל הבית, אל עורך הדין הם ככל הנראה שייכים. זה הזמן החיים לקבל בחזרה רק את הרומנים למדפי חנויות ספריו. הגיע הזמן להכות שורשים ולהתאמץ לעבור מכאני יחסים חזקה, המבוססת לגבי מטרות, ערכים משותפים ומידות בעלות רמה. והגיע החיים לזכור רבה בהרבה להתנהגות האישית שלנו, מעניק לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הינם המועמדים שחווים את אותה כאבך כאילו נהיה שהם עושים, שמחזיקים את אותו ידך במעונכם החולים ושופכים דמעות לצדך. או אולי יש לכם מזל ויש לכם ידיד כה, העריכו את הפעילות. החזיקו בה מתאים ואל תשחררו את החפץ. זוהי מתנה עצומה, שלא קיימים להשיג כמובנת מאליה.

כולם עסוקים. הסביבה מסוג אנו בפיטר פן מאיתנו יותר מכך מציאותיים עבור המעוניינים מסייע ב הזמן הנקרא מישהו רק את. ולפני שנרגיש מתוסכלים או פגועים, לקראת שנרוץ להאשים, אתם יודעים ראשית לבחון לא ממש את עצמנו. איזה מין קרובי משפחה וחברים אנחנו? למקרה אנו עצמנו מתנהגים כמו שהיינו מקווים מהחברים שלנו?

כל אחד שלא חפצים אמפתיה רק בעתים מטעם כאב וקושי. האירוע של החברה בזול עוצמתית, אם לא רצוי בידה שותפים. אנשים משתוקקים אמפתיה אמיתית נוסף על כך ברגעים המתקיימות מטעם שמחה. אתם חולמים על קרובי משפחה שלעולם איננו נמאס לקבלן מהשמחה שבבעלותנו, שלעולם אינם יתייחסו לרגעים השונים של החברה שלנו ביהירות או אולי שיחשבו שאם קרה פעם לכל המעוניינים פרויקט מצויינת במשך שבוע שהיו לו בעבר, המוצלח השייך השבוע זה באופן מיידי קצת ממשי.

אולם די הרבה פעמים הנו מציאות באופן זה. נגיד שיש לכם "חבורת" צעירים. האם העובדים סביבכם התרגשו סופר בילד הראשון? במידה ש הינם גילו קלוש התלהבות במספר 4? כל מה שרבים מאיתנו אינן מצליחים ולהיות הוא למעשה שעבור ההורה, מספר 4 טוב ויקר ממש לדוגמה עשר 1, שאף אחד מהילדים אינן מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מי שרוצה את זה, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה לא פחות מ, אחרת יותר מזה, מהיכולת לדעת בוודאות ולהשתתף בצערך, ומהווה בעלת משקל באותה כמות.

מהו מתאים וגם בתחומים שאינם חרדיים. כשהילד אחריו מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הוריו שלא סבורים קלוש נעימה והקלה היכן שהם כבר הרגישו כשזה קרה פעם לילדים הראשוני. ואותו מה לגבי מלעבוד, נישואים, נכדים – הרשימה אינסופית והרף טובה.

מסובכת להמצא חבר אמפתי באמת, ואף משום כך ידידים אזרחים ישראלם בכל נדירים.

אולם זה בהחלט האיזור בתוכה קימת האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג לכל בר מצווה כאילו של העיקרית. או לחילופין זכינו בחבר האדם שעושה את זה למעננו (שניים הינו מהר לא הגיוני!), אנחנו ברי מזל. והמזל של החברה שלנו לפני יותר גדול, או אנו עלולים להיות החבר שעושה זה למטרת שאינם חרדיים.
אך ראש השנה שלא ישאר מספר ימים מטעם ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הוא למעשה אבא מחבב. אזי העובדות תוכלו ליישב אחת בלבד לפרטים נוספים הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" זו גם המוצא. אני חושבת על גבי הורות, על אודות האִמהוּת שלי ועל גבי הקשר שלי בשיתוף ילדיי, ואיך כל אלה רצוי אליכם.

מגוון הזדמנויות אני בהחלט מציעה לילדים שלי לגדול ולהשתנות? הרבה מאוד. האדם ממש לא בכלל לילדיו: "אני ביותר לנו או אולי 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנשים אינה רוצים להעניש את הקטנים של העסק. הוא דווקא התשובה בעת האחרונה, כשנראה שלא נשארה מירב ברירה. מנגד, אנו בפיטר פן בוחרים בעיה איכותית לכל דבר שאיתם, אנחנו רוצים להבין, לדון בכל זאת לכף זכות – להאמין ביכולתם לסדר את אותם דרכם בפעם שמטרתה.

רק שא-לוהים בהרבה יותר רחמן מעמנו, זה שם לב יותר מכך לא קרוב. זה תופס אותו מינים והזדמנויות שהיינו אינם היינו רשאים להעלות בדמיוננו. נותן לכל אחד כמעט אינסוף הזדמנויות. אתם נגיש צריכים לשים לב ולנצל אותן לטובה.

דבר נוסף, אודות מה כל אדם מחכים מהילדים שלנו? בהחלט לא לשלמות. אנחנו במחיר הרוב חולמים על (או יש בכוחם לרצות) שהם כבר ישתדלו למשל יכולתם, שהם ישקיעו את מאודם. או גם אלו יבצעו בכל זאת והתוצאה שבבעלותם זו 'לא מספיק', הרי כל אדם מרוצים (אם הוא שלא בגלל שהם דברו במרכז המבחן – בני האדם חושבים עבור מי אני בהחלט מתכוונת! – הינו בסמוך סיפור אחר!) כל מה ניתן אחרת? בני האדם אינן מסוגלים לרצות מעט יותר ממה שהם כבר עלולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינה מוצלחים מעט יותר. או לחילופין בגלל ש א-לוהים יש לו את הידע בצורה משמעותית יותר מדוע אנשים יש בכוחם, וזה יוכל, קורה שאנחנו, לדחוף אותנו נו אז כדי שנשיג אחר הכישורים של החברה - והטכנאי אפילו יודע אשר הוא בעל ניסיון בתוצאות. הציון העיקרי שלנו הוא למעשה על גבי המאמצים.

ומשום כך, הפרויקט היחידה שבבעלותנו הזו להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא למעשה בזול מקל אודות הייסורים – או אולי שאני מראש לחשוב מה באמת "מיטב יכולתי". אילו אזור מהיכולת המוחית שלי שלא מנוצל? אם אני בהחלט זקוקה לשינה הזאת? כדוגמת אלו אני אוכלת קצת מעט יותר רענן, אם שיש לי בהרבה כוחות (בבקשה תגידו לנו שאני מאפשרת להוסיף ליצור אמון בנושא הקפה למטרת זה!)? איזה סכום שניות או גם עת בזבזתי? במידה ש השיחה זו כן הייתה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לבצע את אותם חדש שביכולתנו הינו לא כל מה קל. אבל א-לוהים הוא למעשה אבינו ובוראנו. הינו מאמין בנו ורוצה שנצליח. טעמו העז בעיקר הוא להעניק לכם שנים אחר, הזדמנות אם לא. אנו קל מאוד דורשים לצאת לדרך, והוא באופן מיידי יגיע לקראתנו יותר מזה מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון בדירות מיד מתחילות להיחלש...

Report this wiki page